Tårtbuffé på Taxinge Slott

2016-09-22 @ 12:12:00
Oj oj oj
 
Alltså jag trodde jag hade hamnat i himlen!
 
 
På väg hem från Stockholm så hade jag bestämt att vi skulle stanna till i Taxinge Slott för att titta och äta av deras tårtbuffé. Hit har jag velat åka sen jag såg programmet Hela Sverige bakar. Och nu äntligen var vi i närheten så då kunde vi ju likagärna svänga inom liksom....
 
 
 
Det är inte lätt att välja ut några godbitar när det enda man vill ha är liksom en av varje!? Hur gör man... Jo, jag gick på säkra kort och det ångrade jag sen. Jag valde naturligtvis bara saker med choklad i, det är ju min passion men... när vi satt i solen och njöt av godsakerna, för det gjorda man - det var så himlans gott... så bestämde jag mig för att nästa gång ska jag prova något som inte har choklad i sig... alltså nästa gång, jag menar hur ofta är man på tårtbuffé?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0