Selfiepinne - bästa turistgrejen

2016-05-26 @ 10:41:00
En turists bäste vän måste väl ändå vara selfiepinnen? Det är så utmärkande, tycker jag. Har länge tyckt att det är ju helt värdelöst och skall aldrig lägga pengar på något sånt. Ibland får man bara lära sig att vara tyst.
 
Jag har nu köpt mig en selfiepinne!
 
Nu ser jag hur bra det är med en selfiepinne, att kunna ta kort på hela familjen samtidigt utan att det blir halva huvuden eller att man får stå konstigt för att komma med i bilden. Nu ska det bli bra familjefoton med fin bakgrund. 
I veckan fick jag mig ett ryck och åkte till ICA Maxi och shoppade en pinne för 50kr, kanske inte bästa kvaliteten men med bluetooth avlösare, jag är nöjd med den. Om jag ser att behövet är enormt så får jag väl kosta på mig en dyrare då.
 
Nu är jag också superturist med selifiepinne!
 
Premiär för selfiepinnen blir på söndag, fast vem vet vad vi hittar på innan dess där behovet av selfiepinnen är stort *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0