Bruce på Ullevi

2016-06-28 @ 13:25:00
Jag är inte någon speciell stor fan av Bruce Springsteen men maken hade uttryckt en önskan om att gå på konserten. Så jag försökte att få tag på biljetter men det var ju inte det lättaste direkt. Så de 2 första försöken misslyckades men tredje försöket gick som jag ville, ståbiljetter till mig och min man.
 
Det blev som en tidig födelsedagspresent och han var jätteförvånad och superglad när han fick biljetterna. Det är najs att jobba sig lite när man får en sån respons!
 
Igår hängde vi med 62 000 andra fans och dansade och sjöng allsång. Vilken stämning det är när så många glada fans samlas på samma plats. Många gånger så tog publiken över sången och då var det mäktigt att stå på planen och se dels Bruce njuta av att vara Bruce och dels att få vara mitt i det själv.
 
 
 
 
 
 Först hade de lovat regn, sen så skulle det vara uppehåll så det var svårt att veta vad för kläder vi skulle ha på oss, men det blev en regnjacka och regnponcho i ryggsäcken. Den behövde vi inte använda alls, det kom några droppar men det var liksom helt ok. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0