DIY - Inbjudningskort glasspinnar

2016-07-12 @ 12:01:00
Födelsekalas närmar sig för den snart 6-åriga sonen och under sommaren har jag hunnit pyssla ihop lite inbjudningkort til olika kalas som händer i höst. Först ut är kalas för sonen. Jag känner att jag gärna gör lite enklare kort nu än vad jag gjorde förut, det gör ju iofs inget...huvudsaken är ju att jag fortfarande tycker det är kul att pyssla. När jag ska massproducera korten så är det ju lite lättare om det inte är så många moment.
 
Iår blir det glasspinnar för hela slanten. Jag har använt 2 olika papper i blått, lagt en glasspinne emellan och sen limmat ihop, ett litet tandbett måste ju också vara med... Hittade inte något bra som strössel så jag använde faktiskt riktigt strössel den här gången. Fick göra lite tester om det funkade först, ibland så smälter ju strösslet när det kommer i kontakt med vätska (lim) men det gick bra den här gången.
 
 
DIY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0