Premiär råsaftscentrifug

2016-08-25 @ 15:36:11

Fick en råsaftscentrifug alldeles gratis i juni, är med i en sån där köp/sälj-grupp på Facebook och plötsligt dök det upp en helt gratis.... först till kvarn var det, å ni kan tänka er va snabb jag var!

Har nämligen velat ha en råsaftscentrifug hur länge som helst men har dragit mig för att köpa en, de blir ju gärna stående oanvända i något skåp. Men nu fick jag en gratis, då kan den stå i ett skåp ett tag 😊

Idag premiär... och oj oj oj vad gott det var! Och vad snabbt det gick!

Jag provade en med morot, palsternacka, äpple och ingefära. Kan bara tänka er vad jag kan lura i kidsen grönsaker nu!

Har ni flera goda recept så tar jag tacksamt emot dem, för nu ska det göras juice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0